Hae tästä blogista

sunnuntai 31. tammikuuta 2021

Kuka minä olen?

Noniin. Tästä tämä nyt lähtee. Kuka minä olen?

Olen kolmen (teini- ja lähes teini)tytön äiti. Juuri naimisiin mennyt, eli rouviintunut ja pienen pojan äitipuoli. Tyttärieni isästä olen eronnut kymmenisen vuotta sitten. Poikapuoleni äidin kanssa ei ole helppoa, ja jotta saataisiin tästä sellainen kunnon uusioperheiden settien setti, niin olen myös raskaana! Huomenna viikkoja on tasan 20+0. Puolivälissä siis, wuhuu! Eli olen Mom of four. Vauva on  kuitenkin aviomieheni, eli NIIN päivien viemää-saippuasarjaa tämä elämä ei sentään ole, että isä olisi esim puutarhuri. 😂 Odotamme jo innolla pienokaisen syntymää ja olen AIVAN fiilareissa jo tulevasta rakenneultrasta! ❤

Rakastan söpöjä vauvanvaatteita, laatua, tiettyjä merkkejä ja brändejä, matkailua, mökkeilyä omalla mökillä ja omassa kodissa puuhastelua tämän lapsilauman kanssa. MUTTA mielestäni tämä kaikki edellä mainuttu luksus, laatu ja elämys ei tarvitse olla kallista. Jaan täällä tarinoita vauva-, lapsi- ja teiniarjesta, elämästä, uusioperhekiemuroista, muodista ja brändeistä sekä second hand löydöistäni ja vinkkejä esimerkiksi edulliseen matkailuun sekä hyvään elämänlaatuun kohtuullisella hinnalla.

Blogini on samalla vastalause instagramin feikkielämää viettäville. Kaiken, mitä täältä luet ja näet, on totta ja ihan irl tapahtunutta. Luin juuri vauva.fistä ketjun "Kuinka feikata luksuselämä somessa?" ja aloin pohtimaan, että kuinka moni sitä oikeasti tekee. Tunnen tapauksen, joka sitä teki (ja tekee edelleen) niinkin laajalla skaalalla, että on käyttänyt lähes kaikki yllä mainitun ketjun vinkit. Ei kerro kenellekään asioitaan tai asuinpaikkaansa, instakuvat tarkkaan rajattuja ja useaan otteeseen eri kulmista jaettuja. Kaikki asiat esitetty aina niin, että olisi varakkaampi kuin onkaan ja että elämä olisi jotenkin luksusta sekä erikoisempaa kuin muilla. Todellisuudessa se parkkipaikan bemari on tuttavan nimissä, asuntona toimi kaupungin vuokrakaksio ja eläminen maksettu toimeentulotuella ja sosiaalietuuksilla.

Täältä et löydä kulisseja, vaan ihan oikeaa elämää kaikkine ruusuineen ja piikkeineen päivineen. 

Tervetuloa mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

35+2 äitiyslomalainen!

Jumalattomat liitoskivut veivät minut aivan toimintakyvyttömäksi kolmisen viikkoa sitten. En voinut seistä, en kävellä enkä lopulta edes ist...